Serus Renault Sniper Koyo Loctite Skf Aim Unior Dacia Lucky Xeramic

Racing

United _states _flag _16 Italy _flag _16 Romania _flag _16

CRG Romania prin acesta sectiune "RACING" a site-ului , va face cunoscute detalii si rezultate din activitatea de karting si cea referitoare la viteza auto pe circuit .

Pentru pilotii de karting , componenti ai CRG Romania Racing Team le vom afisa aici rezultate , comentarii si poze din cursele oficiale interne si internationale , la care acestia vor participa precum si cele mai bune rezultate timp pe tur la toate testele desfasurate pe pista de la AMC KART


26.06.2012. TEST NEW MAXTER KZ ENGINE

Pe circuitul AMC Kart  Matei Mihaescu a testat noul motor Maxter KZ in configuratia Racing Special Factory Tuning

test maxter 5

Dupa  terminarea rodajului (3 reprize a 12 laps) au inceput testele de carburatie care au fost foarte delicate datorita conditiilor meteo schimbatoare  S-au efectuat un numar de 40 laps in regim de best lap time . Best-ul a fost de 57:64 in conditii de pista total negumata , dupa o noapte si o dimineata cu ploaie , temperatura de 28-30grC . Sasiul utilizat a fost un CRG-Road Rebel 2012 setat cu ampatament +2mm , axa M20 rear medium height , front up , pneuri Dunlop DDM uzura 50% .

test maxter 8

Concluziile testului - Matei a declarat   "Motorul are cuplul la turatii mult mai mari comparativ cu TM KZ10 si se comporta excelent in plaja de turatie 9500-15000RPM cu precadere pe gama high , deci trebuie gasit un raport care sa favorizeze turatiile inalte . Am efectuat si un numar de 12 starturi , pentru care am avut unele dificultati in gasirea carburatiei dar care s-au rezolvat in final  . Stilul de pilotaj a fost unul agresiv , cu accent de foarte agresiv , dar fara ezitari pe iesirea din viraje pentru a atinge cel mai bun top-speed al aliniamentului urmator , aici fiind de fapt punctul forte al noului motor Maxter care pe masura cresterii turatiei impinge foarte puternic , necesitand un control corespunzator al sasiului de catre pilot  .  Vor urma si alte 2 teste precum si o participare la o etapa din CNKD unde se vor utiliza , atat modelul  E2 de espament dar si o alta gama de carburatie , timing al aprinderii etc , dupa care se vor publica toate concluziile si rezultatele testelor inclusiv datele de telemetrie , pentru ca ulterior motorul sa poata fi  recomandat unor posibili piloti interesati .

Versione Italiana -

Sul circuito Amc Kart, dove il pilota Matei Mihaescu ha eseguito un test per il nuovo motore Maxter Mxo KZ in configurazione Racing Special Factory Tuning.
Il test ha preso inizio con un rodaggio di 3 sessioni, ciascuna di 12 giri, perche il motore cominciasse a prendere vita. Dopo di che hanno preso inzio i test per la carburazione ideale - le condizioni meteo non erano sicuramente ideali, temperatura 28-30 gradi con cambiamenti consistenti di nuvolosita e vento.
Matei ha eseguito con massima attenzione un totale di 40 giri stabilendo un best di 57.64s con pista completamente non gommata e dopo una notte e una mattinata di pioggia intensa.
Il telaio utilizzato per questo test e' un CRG - Road Rebel 2012 col seguente setup: anteriore alto, passo std +2mm , assale M20 altezza media, Dunlop DDM al 50%.
Il pilota di test Matei ha concluso alla fine della giornata "Il motore ha un regime di coppia molto piu elevato del Tm KZ10, la potenza utilizzabile e' tra 9500 e 15000 giri, quindi si dovra sempre utilizzare un rapporto finale leggermente piu corto."
In una delle sessioni Matei ha provato anche il start da fermo, cosa importantissima in gara, in modo da trovare anche una carburazione che permetta di sfruttare l'intera potenza del motore al start.
Dobbiamo anche dare merito al stile di pilotaggio del giovane Matei, il quale e' sempre molto aggressivo in entrata e uscita dalle curve, cosa non da poco, se teniamo conto della pista completamente non gommata.
Seguiranno altri test per stabilire le differenze tra i vari tipi di Scarico forniti dalla Maxter, e per trovare il setup ideale da utilizzare nelle prossime gare del Campionato romeno CNKD.

 


06.MAI.2012.CNKDUNLOP - Prezentarea pilotilor - Interviu cu  ANDREI ATANASIU KF3 (CRG-MAXTER) - Reporter pilotul George Grigorescu .

Andrei A

 


Test Privat  KF2  DAVID DUGAESECU

20.04.2012. Pe circuitul AMC Kart , CRG Romania a organizat un test privat cu echipament KF2 (frana fata la volan) , sasiu DR92 si doua motoare Parilla Reedster 2011 .

DD

Au fost efectuate cca 20 de tururi de rodaj cu un motor si apoi alte 15 tururi cu cel de al doilea motor pentru acomodare . Ultima serie de 9 tururi a fost cronometrata cu echipamentul oficial al pistei - rezultate AICI

Acest test a fost solicitat de pilot pentru a-si evalua posibilitatile in vederea participarii pe data de 12-13.05.2012 la Haskovo in Bulgaria la prima etapa a SEEKZ

Test Details HERE

Lap Times results  HERE

 

 

Test privat KZ David Dugaesescu

07.04.2012. Pe circuitul AMC Kart , CRG ROMANIA a organizat un test privat cu echipament KZ CRG-TM , pentru pilotul David Dugaesescu , aflat pentru prima oara la volanul unui kart cu cutie de viteze . S-au parcurs un numar de 22 de tururi de acomodare si 30 de tururi in conditii de "best lap time" . Trebuie mentionat ca ultimele 30 de tururi de test au fost de fapt numai 15 in care traficul pe pista a fost favorabil unui "best lap time".

Rezultatele celor 30 de tururi de test se pot vedea  AICI

David D 2

Conditiile pistei , setarile sasiului si ale motorului  AICI

Track conditions and setting details  HERE